پرنياپرنيا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

فرشته آسمونی مامان وبابا

سلام دوباره

1393/1/25 20:47
نویسنده : مامان پرنیا
362 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته عزیزمن چندوقتی بودوبلاگتا  آپ نکرده بودم ولی دیدم حیفه دوباره شروع میکنم به نوشتن فرشته کوچولوی من کم کم داره بزرگ میشه الا ن دوسال نیم داره عشق من

  پرنیا

 

 

 

یادی ازگذشته ها

 پرنیابعدازخوردن شکلات صبحانه

 

پرنیا

تولدیک سالگی پرنیا

j

روزمیلاد توهوابوی شبنم وشقایق می دادوخدامی خندیدعطریاس ازدرودیواروهوامی پاشیدونسیم ازتوبشارت می داد

 

jj

 

j

 پرنیاوبرف

پرنیا

 پرنیاوآدم برفی

 

 

تولددوسالگی

شاخه های گل رزهمه تصویرتواندوتوای عشق اهورایی من روزمیلادتوآغازنفسهای من است

 

تولدت مبارک جوجه کوچولو

وقتی میبینم جوجه کوچولوجلوی چشام قدم برمیداره حرف میزنه بازی میکنه خداراشکرمیکنمدخترنازم تولدت مبارک

 

عکسهای تاریخی ازامین وپرنیااگه بدونیدمابراگرفتن یه عکس ازتون چقدربدبختی می کشیدیم

امین وپرنیا

البته عکس خوب هم داریدامین وپرنیا

 

 

پرنیاازحموم رفتن متنفربودولی خداراشکرکم کم داره عاشقش میشه

پرنیا

 

عکسهای روزسرددرخورهه

خورهه

 

 

jjjj

 

jj

j

 

k

 

شب یلدا

عکس بادایی احسانj

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale simin
5 اردیبهشت 93 20:06